روستای نهب بلاخره از نعمت گاز شهری بهرمند شد:بعدازپیگیری های مداوم اینجانب و دهیاری محترم از سال 1392تا کنون بلاخره پیگیری ها جواب داد و با اتمام کاز حفر و شبکه گذاری معابرو اغاز عملیات علامک گذاری و بااتمام این اعملیات در روستای نهب رسما کار انشعاب گیری اهالی اغاز شدبا عنایت خداوند منان و تشلاشهای بخشدارمحترم بخش ضیااباد جناب مهندس حسینی اواسط پاییزامسال اهالی محترم میتوانند از نعمت گاز طبیعی استفاده نمایند.
ما را در سایت وبلاگ روستای نهب(روزگار نهب) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223